Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Klachtenprocedure
Alliswel streeft ernaar om je zo snel en goed mogelijk van dienst te zijn. Indien onze dienstverlening niet naar wens verloopt, dan horen wij dit graag. Een klacht kan betrekking hebben op onze dienstverlening, maar bijvoorbeeld ook op onze werkwijze. Samen met jou zoeken wij naar een oplossing.

Werkwijze

Wanneer je een klacht hebt kun je deze mailen naar info@alliswel.nl. Wij zullen de klacht vervolgens oppakken.

Klachtenafhandeling

De verantwoordelijke persoon zal binnen 7 werkdagen contact met je opnemen om de klacht telefonisch te bespreken of om je uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek. Na afloop ontvang je te allen tijde een schriftelijke bevestiging van de besproken klacht en de gemaakte afspraken. Alliswel streeft er naar jouw klacht binnen 30 werkdagen af te handelen.

Klachten over persoonsgegevens

Indien je een klacht hebt over het gebruik van jouw persoonsgegevens willen wij je verwijzen naar hetgeen vermeld in de privacy voorwaarden.